Re: W7HomePremium i stara Samba

Autor: Mariusz Kardyni <mariusz.kardyni_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 09:52:38 MET

> W artykule <hndkm0$oqk$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Mariusz Kardyni

> Zaktualizować sambę do wersji 3.4.x. Wszystkie pozostałe są
> niekompatybilne z W7.
>
> Jacek
Chodziło mi o zmuszenie W7 do pracy w trybie user, a nie "domena", w
Viscie to się jeszcze dało.
Mam ok. 100 komputerów w sieci (w98, XP, Vista, Linux) i szybka
przesiadka nie wchodzi w grę ....
Na http://wasil.org/samba-i-windows-7 jest sposób, ale dotyczy wersji
Prof i Enterprise
W Home Premium jestem "ubezwłasnowolniony" ...

Mariusz Kardyni