Re: zablokowany pasek zadań

Autor: JU <prokon2000_at_SKASUJTO.orange.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 19:02:57 MET

W dniu 15.03.10 16:33, Piotr Palusiński pisze:

> PPMyszki na pliku - Przypnij do paska zadań

Za drugim razem zadziałało "Odepnij od paska zadań" i pojawiła się opcja
"Przypnij do paska zadań" ale wybranie jej nic nie dało.
Na marginesie dodam, że chodzi o link do Skype.
W czasie tych "przypinań" i "odpinań" linku do Skype zniknął mi z paska
zadań link do innego jeszcze programu, chociaż nic z linkiem i z plikiem
nie robiłem :(

Gdy wybiorę Panel sterowania->Wszystkie elementy Panelu
sterowania->Ikony obszaru powiadomień, to na liście jest Skype ale bez
ikonki i z dopiskiem "Skype(Niezalogowany)".
Nie wiem, czy ma to coś wspólnego z niewidocznością linku na pasku zadań.

--
Pozdrawiam: JU