Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: 666 <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 10:51:53 MET

Tak z innej bajki:

Nie mogłem otworzyć swoich plików z excela (2k lub 2k3).

Excel startował, ale "na pusto", pliku nie otwierał.

I dość dla mnie niespodziewanie odzyskałem te pliki otwierając je pod Office
2010 (Beta).

Ostrzegał, że cos tam może być potracone, ale tylko formatowanie komórek było
stracone, a to był pryszcz (formatowanie arkusza dało się łatwo przekopiować
z jakiegoś backupa).

BTW:
Czy Word 2010 (Beta) nie ma opcji otwierania plików pdf?
Próbuje, ale mi się gryzie z jakimiś regułami Trust Center, których nie chce
mi się dla tej próby przestawiać.

-----