Re: Browser Choice

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 11:13:04 MET

Użytkownik " 666" <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hnkv6j$jf4$1@inews.gazeta.pl...
> Z rozpędu "jadę IE8", ale czy warto pobawić się innymi, ot ochoćby tak
> dla
> sportu?

Dziwny jakiś jestem... Mnie się też zainstalowało XP-SP3, a jakos nie
pyta mnie o nic, niezależnie od użytej przeglądarki (mam 4 - Chrome,
Operę (10.50/10.51), WIE8, Fx (3.6)). W sumie, gdybym nie zainstalował,
to bym w ogóle nie wiedział, że to jest.

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,