Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinagmailu_at_invalid.com>
Data: Tue 02 Mar 2010 - 12:58:05 MET

1634Racine rzecze:
> nie mam adobe acrobata pod ręką, tylko foxit - nie jest w stanie
> otworzyc pdf-a, tzn. na ulamek sek otwiera plik i natychmiast foxit
> zamyka sie, z komunikatem ,ze foxit wygenerowal bledy i bedzie zamkniety.

Ewidentna lufa w foxit- przy otwieraniu nawet uszkodzonego pliku
program nie powinien się wywalać*. Użyj innego readera (choćby
PDF XChange Viewer) albo spróbuj naprawić plik, np. przez ps2pdf
(z pakietu Ghostscript).

* co prawda MS ze swoim Wordem ma na ten temat inne zdanie ;-)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP