Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 13:58:42 MET

W dniu 2010-03-14 13:38, Michal Kawecki pisze:
> A jest jakiś problem ze zmianą wielkości tej partycji?

Tak. XP nie potrafi zmieniać rozmiaru partycji, a do zakupu Partition
Magica jeszcze nie dojrzałem.

> Poza tym zawsze
> można a/ podpiąć poprzez USB pojemny dysk twardy zamiast pendrajwa,

No tak, zastanawiam się nad tym. Ale to tak z 300zł trza dać pewnie na
taki dysk. Jakieś na Alledrogo widziałem za 130, ale bez gwarancji.

b/
> zapuścić program potrafiący stworzyć obraz partycji z pominięciem
> wybranych folderów.

No ale które pominąć? Bo całość zajmuje około 20GiB.

> Na przykład doskonały, maleńki, bezinstalacyjny i
> absolutnie bezkonkurencyjny Drive Snapshot
> http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm,

Kurde i kolejne 40 ojro? Pomału cały ten laptop mnie będzie kosztował
tyle, że mogłem kupić Lenovo.

c/ obrazek można zapisać na
> drugiej partycji, a potem normalnie przegrać go spod eksploratora na
> inny napęd.

No ale trzeba ją mieć :D

> http://www.paragon-software.com/home/pm-express/

A ta wersja Free jest free z jakiego powodu? Bo Partition Magic Free to
jest tylko demo, bez zapisu. Ten zmienia, jak rozumiem? Pytam, bo nie
chcę za bardzo zaśmiecać tego mojego biednego systemu bez ratunku.

--
Przemysław Adam Śmiejek