Re: Upodabnianie 7 do XP

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 10:59:15 MET

> Do tej pory na pasku szybkiego uruchamiania miałem cały dół ekranu
> ikonek (pasek startu był podwójnej grubości, z czego górny wiersz to
> były ikonki quickstartu. Nie korzystałem w ogóle z menu start ani z
> ikon na pulpicie. Teraz ikona na pasku uruchamiania jest 2 razy
> większa, pomiędzy ikonami jest kupa przerwy, więc tyle ikon mi się za
> żadne skarby nie zmieści. Ktoś podpowie, czy da się to jakoś
> wydudłać, czy po prostu se ne da?

To nie jest pasek szybkiego uruchamiania. To jest ujednolicony pasek zadań,
z którego zniknięto tytuły okien, a do którego można przypiąć programy na
stałe.

1. ikony pomniejszysz we właściwościach paska zadań, tamże przywrócisz
tytuły;
2. odepnij od paska wszystkie przypięte okna (prawym na ikonce, wypnij czy
odepnij)
3. kliknij prawym na pasku, wybierz paski narzędzi, nowy. podaj jako
katalog:
   %userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

--
Azarien