Upodabnianie 7 do XP

Autor: Lukasz <lukasz_at_lukasz.com>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 18:40:10 MET

Ahoj,

Wszędzie w necie widzę porady "Jak upodobnic XP albo Vistę do 7". A ja
bym chciał odwrotnie. Przełączyłem widok na windows klasyczny,
pokonfigurowałem paski, ale jednego nie mogę zdzierżyć.

Do tej pory na pasku szybkiego uruchamiania miałem cały dół ekranu
ikonek (pasek startu był podwójnej grubości, z czego górny wiersz to
były ikonki quickstartu. Nie korzystałem w ogóle z menu start ani z ikon
na pulpicie. Teraz ikona na pasku uruchamiania jest 2 razy większa,
pomiędzy ikonami jest kupa przerwy, więc tyle ikon mi się za żadne
skarby nie zmieści. Ktoś podpowie, czy da się to jakoś wydudłać, czy po
prostu se ne da?

Ł.