Karta RS232 PCI pod Win 7 64-bit

Autor: Luke <luke_at_luke.net>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 10:15:38 MET

Droga grupo,

Posiadam kartę PCI "Sunix 4079A" (swego czasu popularne) 2xRS232 i
1xLPT. Po migracji XP->Win7 64-bit, mimo instalacji sterowników 64-bit
ze strony producenta, karta po prostu nie działa bez jakiegokolwiek
komunikatu o błędzie (w systemie jest wszystko OK, programy widzą porty,
ale po prostu nie ma komunikacji).

Czy ktoś może mnie w jakikolwiek sposób ukierunkować, co z tym zrobić?
Potrzebuję mieć koniecznie co najmniej 2 szeregowe i 1 równoległy pod
tym systemem. Mogę nawet kupić inną kartę, tylko jak widać nie ma żadnej
gwarancji, że cokolwiek zadziała. W necie nie znalazłem żadnej takiej
karty, przy której byłoby wyraźnie napisane: działa pod 7-64bit.

Dzięki,

L.