Re: wyszukiwanie duplikatów plików:jaki free program ?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 10:58:48 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:hnc272$fa7$1@inews.gazeta.pl...

> no prosze, mieszkam w tc, a okienka 'wyszukiwacz zdublowanych' nigdy
> nie
> widzialem :)
> plus z pewnoscia miedzy innymi taki, ze szuka w archiwach. Tego w
> osobnych
> softach do szukania zdublowanych nie widze.
> Ale potezny minus taki,ze:
> gdy juz skonczy poszukiwania, to zdaje sie, ze NIE mozna przegladac
> listingu i zaznaczac po kolei to, co zbedne i do wyrzucenia, i jednym
> klikiem
> wyrzucic.

Ano właśnie, z archiwów sie nie da. Jeśli sie zaznaczy "szukaj w
archiwach", a ani jednego po drodze nie napotka, to też nie można.
Dopiero, gdy ta opcja nie będzie zaznaczona, to można wysłać listing do
panelu i w nim robić co się chce.
Można jednakże chyba robić przegląd plików (ale tylko przegląd, bez
poważniejszych operacji), gdy przy przeszukiwaniu wpisuje do lokalnego
okienka pod spodem, wtedy F3 i powinno pójść. Zwykle mi to wystarcza.
Może to jakieś zabezpieczenie, lub wrzucenie tego do programu
spowodowało by znaczący rozrost jego kodu...?

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,