Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 17:50:17 MET

W dniu 2010-03-06 16:23, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

> Czym podpiętym? - to znaczy jakim kablem?

No takim jak do monitora. Współczesne ,,telewizory'' to przecie monitory
z wbudowanym tunerem TV.

> A chodzi Mi o mechanizm DRM zaszyty wewnątrz systemu:
> http://bytowisko.pl/?page_id=772 oraz http://bytowisko.pl/?page_id=819

Nie chce mi się tego czytać, za długie. Ale cośtam o HD i o BluReju jest.

> 2014 - to już jutro? Przespałem coś? ;)
> http://www.centrumxp.pl/Aktualnosci/5244,Windows_XP_z_SP3_ze_wsparciem_technicznym.aspx

http://www.networld.pl/news/342970/Koniec.wsparcia.dla.Windows.XP.szansa.dla.Linuksa.i.Visty.html

Już mi Microsoft odmówił dostarczenia nośnika w miejsce zagubionego.

--
Przemysław Adam Śmiejek