Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?

Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag_at_o2.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 17:44:54 MET

> Nigdy o tym nie słyszałem. Może jakieś źródło tych rewelacji?

Krótkie i bolesne, pierwsze :( i ostatnie :) spotkanie z Vistą - jak na
gwałt musiałem zawalczyć aby odtworzyć z laptopa na rzutniku film DVD -
na rzutniku tylko komunikat: że nie wolno... bo prawa itd...
Nie zwalczałe problemu dogłębnie - nie mój wóz, nie mój laptop.
Laptop jakiś IBM Thinkpad, rzutnik Benq poprzez właśnie kabel VGA.
Odtwarzacz Windows Media Player.
Vista Home ...(? - nie wiem która)

Może po aktualizacjach, może z normalnym odtwarzaczem (np. Media Player
Classic), może jakieś kodeki, by to ruszyło - nie miałem możliwości
wtedy sprawdzać.
A Visty z laptopem nie mam
Oczywiście Windows na rzutniku był bezbłędnie, Divx-y odtwarzał
poprawnie na ekranie i rzutniku :)
Tylko zaczął się pluć przy oryginalnej płycie DVD - w okienku Media
Playera na rzutniku komunikat o niemożności wyświetlenia bo prawa itd...
Na ekranie wszystko chodziło OK.

--
                      Wojciech Smagowicz