Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?

Autor: gacek <gaceknews_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 22:31:02 MET

Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

> Czym podpiętym? - to znaczy jakim kablem?

Tak tu jątrzysz to aż sprawdziłem czy faktycznie jest jakiś problem.
Asus eee 1201n z 7 home, po podlaczeniu przez DSUB do monitora bez
najmniejszych problemów odtwarzał mkv z x264 przy rozdzielczości ekranu
1600x1200 (Haali + CoreAVC).
Rzutnik 1024x768 też dawał radę.

> A chodzi Mi o mechanizm DRM zaszyty wewnątrz systemu:
> http://bytowisko.pl/?page_id=772 oraz http://bytowisko.pl/?page_id=819

To jakieś artykuły sprzed 4 lat, o innym systemie. Najwyraźniej coś się
pozmieniało.

gacek