Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?

Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag_at_o2.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 16:23:56 MET

> A nie, to w Wiście mi działa. Oglądam sobie filmy w domu na telewizorze
> FullHD. Fakt, że nie bluereye tylko zwykłe DVD i zwykłe divxy, więc może
> nie są zadrmowane?
Czym podpiętym? - to znaczy jakim kablem?
A chodzi Mi o mechanizm DRM zaszyty wewnątrz systemu:
http://bytowisko.pl/?page_id=772 oraz http://bytowisko.pl/?page_id=819

> No średnio, bo przestarzały system ze wsparciem kończącym się na dniach.
2014 - to już jutro? Przespałem coś? ;)
http://www.centrumxp.pl/Aktualnosci/5244,Windows_XP_z_SP3_ze_wsparciem_technicznym.aspx

--
                      Wojciech Smagowicz