Re: zmiana wielkosci partycji

Autor: szymek <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 00:09:09 MET

> Mi się o to nie pytaj! :-)
> Pytaj się <Szymek> dlaczego partycję sys chce mieć tylko per 40GB?

na kompach z XP mam partycje 15 i 20 GB od 8 lat, i po prostu najzwyczajniej
w świecie nigdy większych nie potrzebowałem, co więcej przez wiele lat
pozostawały zapełnione ca. w 1/2.

myśląc o instalowaniu W7 myślę ze z takim wykorzystaniu jakim dotychczas
powinno mi 40 GB wystarczyć.

W nowym komputerze mam W7 HP x64, 6 RAM i 450 GB HDD. Myślicie że
zagospodarowanie 40-50 GB partycji może mi nie wystarczyć taka ilość?
Nie używam hiberfil, nie używam stronicowania, przywracanie systemu albo
minimalnie albo wyłączam korzystając z regularnych obrazów partycji
robionych w nocy co jakiś czas.

Szymek