Re: zmiana wielkosci partycji

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 18:18:47 MET

Wiktor S. log(in):
> Nieprzydzielonego? Po co? To już od razu 80 GB i tyle..

Mi się o to nie pytaj! :-)
Pytaj się <Szymek> dlaczego partycję sys chce mieć tylko per 40GB?
Moje partycje sys mają ca 100 GB na otwarcie, a rezerwa aktualnie to 300
GB.

--
Co to jest czip? To maleńki mikroprocesor (ok. 1 mm średnicy i 2 mm
długości), który wszczepia się pod skórę l....a. Lekarze vintofcrinaii