Re: Ekspresowa Fragmentacja

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 11:34:07 MET

Radosław Sokół pisze:

> 1) Thunderbird z założenia mocno fragmentuje system plików
> bo operuje na dużych plikach tekstowych i jeszcze do te-
> go ze względów bezpieczeństwa często wymusza zrzucenie
> zawartości buforów plików na dysk.

Sugerujesz zmienić program pocztowy?

> 2) Fragmentacja obecnie nie ma tak wielkiego wpływu na wydaj-
> ność, co bodajże już Ci kiedyś pisałem.

I tak i nie, szczególnie przy probierniu strasznie mi sie wszystko
fragmentuje, jak pobierałem obraz ISO 4GB to był tak pofragmentowany że
nagrywanie na DVD było niemożliwe. Stad napierw musiałem zdefragmentować.
również przez Fragmentacje szlag trafił mój film bo zaczęły pojawiać się
opuszczone klatki gdyż pliki źródłowe był pofragmentowane jak 150 (pliki
źródłowe były w porządku i dysk tez ale fragmentacja uniemożliwiła
nagrania na taśmę), od tamtego czasu mam nawyk defragmentowania.