Re: IE oraz Opera i zapamiętywanie haseł.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 15:48:08 MET

In news:hfh8ss$on1$1@inews.gazeta.pl,
*Jarek P.* <jarek[kropka]p@gazeta.pl> typed:
> Witam !
>
> Dla jasności na wstępie zaznaczam: tak, wiem, że są hasła, których
> się nie powierza przeglądarce, zwłaszcza takiej, jak IE. Ale jest
> też mnóstwo innych sytuacji, w których najwygodniej jest kliknąć w
> "loguj automatycznie" i potem wchodzić wprost na spersonalizowaną
> stronę, zamiast za każdym razem się logować, mówię tu o wszelkich
> forach dyskusyjnych choćby.
>
> I teraz o co mi chodzi. Uzywam na codzień dwóch komputerów:
> prywatnego, w którym za przeglądarkę internetową służy Opera oraz
> [...]

Uruchom edytor rejestru i przejdź do klucza*:
HKEY_USERS\S-1-5...... SID Usera\Software\Microsoft\Protected Storage System
Provider\S-1-5...SID ...\Data\Numerki_cyferki\Numerki_cyferki/Nazwa konta
"Item Data"=usuń tą wartość <-- tu siedzą hasła w postaci zaszyfrowanej.
Usuń tą wartośc.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet
Explorer\IntelliForms\SPW (tu siedzą login'y i pass. z forum)

*Do w/w klucza(y) trzeba nadać uprawnienia dla jakiegoś użytkownika z
prawami administratora (aby tam się dostać).