Re: IE oraz Opera i zapamiętywanie haseł.

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 14:29:59 MET

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> wrote:

> Uruchom edytor rejestru i przejdź do klucza*:
> HKEY_USERS\S-1-5...... SID Usera\Software\Microsoft\Protected
> Storage
> System Provider\S-1-5...SID
> ...\Data\Numerki_cyferki\Numerki_cyferki/Nazwa konta "Item Data"

I kicha. Wchodzę wg podanego stringa aż do Protected Storage System
Provider/S-1-5-xxx i na tym koniec. W tym miejscu jest tylko jeden
wpis REG_SZ="wartość nieustalona" i nic więcej nie ma. Ciekawostka
dodatkowa: ID usera używanego przeze mnie ma postać dwie cyfry-dość
długi ciąg cyferek w blokach porozdzielanych myślnikami. To
normalne? Wszyscy pozostali userzy na tym komputerze to po prostu
dwie cyfry.

> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet
> Explorer\IntelliForms\SPW (tu siedzą login'y i pass. z forum)

A jak to wygląda przy Operze?

J.