Rozsypany system alokacji plików (help!).

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 15:17:26 MET

Mam problem z komputerem, w którym prawdopodobnie doszło do uszkodzeń
logicznych w systemie alokacji plików. Układ partycji wygląda następująco:

C: podstawowa, aktywna 20GB NTFS (system),
D: podstawowa 50GB NTFS (magazyn),
(odmapowana): podstawowa 6GB FAT32 (narzędzia DOS-owe i backup systemu)

Zainstalowany jest Windows XP Pro SP2, który nie chce sie załadować
tylko na etapie wyświetlania logo powoduje reset komputera.

Sprawdzałem odczyty S.M.A.R.T. i nie ma sektorów przesunietych ani
kwalifikujacych sie do podmiany. Wyglada, że jest w normie. Natomiast
komputer posiada tania obudoe Mustang, w której wbudowany HUB USB na
przednim panelu powoduje czasem zwarcia i reset komputera (wnioskuje, że
przy kttóryms razie posypał sie system alokacji co zdaje sie potwierdzać
  menedzer paryycji podczas skanowania błedów: partition improperly
dismounted kod 1516). Próbowałem ratowac sie XP life z kompilacji
Hiren's 10 i puszczać Check Disk, oraz usówać MBR i za pomocą TestDisk'a
rozpozanawać partycje od nowa (loadera dorzucałem za pomoca MBRWork'a).
Komputer jak sie resetował tak sie resetuje.

Czy ktoś potrafi mi poradzić jak to naprawić (poza oczywistą
reinstalacja OS-a po uprzednim usunieciu MBR i zakładaniu partycji od nowa)?

Pzdr, OMSON