Re: Uprawnienie instalacja drukarki

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 15:20:17 MET

W artykule <hf3fqd$11li$1@news2.ipartners.pl>, ben. napisał(a):

> Niestety te komputery pracują w terenie i drukarki są podłaczane
> lokalnie. A że zgłoszeń na instalacje dużo a kolega leniwy :)
> Potrzebuje rozwiązania dla podłączanych lokalnie.

Ja pisałem o sposobie zainstalowania drukarki na komputerze lokalnym,
a nie o sposobie w jaki podpięta jest drukarka na komputerze
udostępniającym ją.

Niech użytkownik (jak będzie podłączony do sieci w której znajduje
się drukarka), wejdzie na nią (tj. otworzy \\komputer\drukarki i faksy)
a następnie wybierze "Połącz" - wówczas drukarka zostanie dodana
w trybie "per użytkownik", a do tego nie potrzebne są żadne uprawnienia
admina.
Uprawnienia admina do zainstalowania drukarki potrzebne są tylko
przy instalacjach "per komputer" i w żadnym innym przypadku. A to nie
jest konieczne w Twoim przypadku.

Jacek