Re: Rozsypany system alokacji plików (help!).

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 16:18:08 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości
news:hf5sll$cse$1@news.lublin.pl...
> Mam problem z komputerem, w którym prawdopodobnie doszło do uszkodzeń
> logicznych w systemie alokacji plików. Układ partycji wygląda
> następująco:
>
> C: podstawowa, aktywna 20GB NTFS (system),
> D: podstawowa 50GB NTFS (magazyn),
> (odmapowana): podstawowa 6GB FAT32 (narzędzia DOS-owe i backup
> systemu)

Właśnie przeczytalem... teraz wypadam z psem na spacer, ale jak wrócę za
kwadrans, to spróbuję sprokurować jakąś pomoc.
Postaraj się wyłuskać numer błędu (przy starcie naciśnij F8, jak się
pojawi menu, wybierz "wyłącz automatyczny ponowny rozruch"), teraz nawet
jak masz ustawiony autorestart (stan domyślny po instalacji), to
komputer zatrzyma się na ekranie błędu stop. Interesuje mnie numer i
treść komunikatu, oraz, czy przy komunikacie pojawi sie nazwa pliku.
Systemu plików na razie nie ruszaj, (manipulacje mogą go jeszcze
bardziej uszkodzić), poczekaj, za 15 minut wracam.
Napisz mi w tym czasie numer (i treść) błędu (tu na grupie), podaj też
cztery parametry w nawiasach, na wypadek, gdyby były potrzebne.
Chyba wiem, co się mogło stać, a w tym stanie którego sie spodziewam,
nieostrożny ruch może definitywnie pogrzebać szansę na ratunek...
Wietrzę bowiem, że nie wszystko jeszcze stracone.

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,