Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 00:00:05 MET

Andrzej Libiszewski pisze:
> Zwłaszcza jak im się wirus z pendrive przez działanie mechanizmu autorun
> wpitoli w system. Faktycznie, samą radość wtedy widać.

Mogę jedynie ubolewać, że wdałem się w rozmowę z kimś, kto po kilkunastu
listach nadal nie rozumie różnicy pomiędzy płytką a pendrajwem.

> Rozumiem, że lepsza jest dystrybucja poprawek przez kuriera z paczką
> dyskietek?

Nie dyskietek, tylko normalna płyta. CD albo coraz modniejsza DVD.

> Użycie mózgu = bycie specjalistą? To gdzie ty mieszkasz?

Nie mówię o użyciu mózgu w sensie dosłownym. Miałem wrażenie, że pisząc
o myśleniu, również nie miałeś dosłownego znaczenia na myśli.

--
Przemysław Adam Śmiejek