Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 02:21:54 MET

Dnia Sun, 29 Nov 2009 00:00:05 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Mogę jedynie ubolewać, że wdałem się w rozmowę z kimś, kto po kilkunastu
> listach nadal nie rozumie różnicy pomiędzy płytką a pendrajwem.

Mogę tylko ubolewać, że nie rozumiesz, że systemowi wszystko jedno czy
wkładasz płytkę czy pendrive.

Na szczęście w nowszych Windows jest zrobione to dużo poprawniej niż ci się
to podoba.

> Nie dyskietek, tylko normalna płyta. CD albo coraz modniejsza DVD.

Ach tak. PÅ‚yta DVD modniejsza. Przepraszam, pracujesz w Muzeum Informatyki?

> Nie mówię o użyciu mózgu w sensie dosłownym. Miałem wrażenie, że pisząc
> o myśleniu, również nie miałeś dosłownego znaczenia na myśli.

Za dużo masz wrażeń.

"Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."