Re: Katalog ukryty/na has³o

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 11:47:56 MET

U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:heo0e8$vgv$1@news.interia.pl...

> Nikt nie ka¿e równaæ. Chcesz -- to sobie w kompie to wy³±czasz. Dla
> niegeeków to jednak nieoceniona wygoda, a zagro¿enie jest tylko w
> pendrajwach, bo tam faktycznie niestety jest to luka bezpieczeñstwa.

Czyli ja swego Czernobyla uruchomi³em z pendrajwa?
Sory, ale pisa³em, ¿e nawet moja mama umia³a by uruchomiæ p³ytê z
wy³±czonym autorunem. W domu sobie wl±czaj, ty to kontrolujesz. W szkole
za¶piewasz, gdy a. p³ytka bêdzie porysowana, b kto¶ przyniesie babola i
w³o¿y. Antywirus nie zawsze ma aktualn± bazê.
Jak kto¶ nie umie klikn±æ na ikonkê w pasku szybkiego uruchamiania, czy
nacisn±æ kombinacji klawiszy, to sory... ale dzieci s³uchaj±...

--
D4
Tu przerwa³, lecz róg trzyma³, wszystkim siê zdawa³o,