Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 12:13:57 MET

dziobu pisze:
> W teorii masz racje. W praktyce m.in tym sie zajmuje.

Kiedy ja również w praktyce widziałem inżyniera, który brał schematy
maszyny, coś doprojektowywał, przerabiał i miał gotową naprawioną i
ulepszoną maszynę.

> Gdyby sie nie dało to pecety by sie tak nie spopularyzowały. Bo i na co
> był by Ci nowy komputer gdyby wszystko stare nie działało?
> A teraz nadszedł moment w którym sprzet (i oprogramowanie!) mógłby być o
> wiele wydajniejszy/stabilniejszy ale przez kompatybilnośc wstecz jest to
> niemożliwe.

Coś za coś. Zresztą moc obecnego sprzętu i tak jest już nadmierna.

> Popatrz że MS uciął kompatybilnośc dla DirectX'a (od chyba wersji 9 czy
> 10). Niby źle, bo gry nie działają. Ale z drugiej strony kopneli sie o
> epoke w przód zaprzestając wspierania starych rozwiązań.

Nie wiem, mało co grywam i im nowsze gry, tym mniej grywalne. Kupiłem
sobie Cywilizację 4 i nie ogarniam :( a w C2 grywałem.

> To co pisałem o mogracji z DOSa nie było podyktowane tym że Windowsa ma
> fajaniejsze ikonki. DOSowe oprogramowanie przewaznie nie współpracowało
> z niczym poza innymi kopiami programu a więc formaty danych w bazie czy
> wymiany tych danych były cholera wie jakie. Żadnej standaryzacji. Raz
> czy dwa trafiłem na baze paradox czy dbase i koniec. Inne to jakieś
> twory z którymi w razie problemów nie było co zrobić.

A teraz niby inaczej? nawet jak dane trzyma w jakimś SQLu, to i tak ich
opanowanie bez dokumentacji byłoby dość trudne.

--
Przemysław Adam Śmiejek