Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: dziobu <xxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 12:15:31 MET

Dnia 11/25/2009 11:32 AM, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

> No ale sterowniki z XP działają w Wiście ZTCW, o ile właśnie w 32bitach.

Nie wszystkie. Sterowniki pisane w WDF powinny (i zapewne sa bo mam
kilka takich) być zgodne. Inne - nie.
Mam karte AVerMedia AverTV USB2.0 Plus. Do niej nie działają ;/

> No właśnie. I kupiłeś sprzęt, dobrze działa, a musisz wywalić kasę, bo
> tak... w imię ,,64 bity sa lepsze od 32 bitów aż dwukrotnie ;)''. Tylko
> to nie jest śmieszne. To jest sposób na ożywienie umierającego rynku
> sprzętu i oprogramowania. Coraz częściej ludziom wystarcza to, co mają.
> A tak będzie sztuczny kop do nabywania nowości.

Z jednej strony masz racje. Tylko że tą drukarke mam z 5 lat. I nie
ukrywam że nie chce jej mieć za kolejne 5.

Niby fajnie bo działa. A jak działa to po co zmieniac. Ale czasem sie
skaner zacina, grzałka raz padła (~800zł), ekonomiczna to ona nie
jest... Nowsze modele są o wiele fajniejsze (chodzi mi o funkcje,
wygodniejsze menu, pełniejsze info w sieci), szybsze, lepsze i tańsze w
eksploatacji.
Mam ją teraz, bo działa. Ale jak padnie nie bede miał nic przeciwko żeby
ją wywalić zamiast sprowadzać części.

Kiedyś miałem HP 5L. Drukarka dalej działa (nie u mnie). Jest
niezniszczalna. Częsci do niej są, tonery też. Wszystko. I w sumie można
powiedzieć że wystarczy taką kupić i będzie służyłą wiecznie. Ale...
spróbuj wydrukować 300 stron. Mnie po godzinie xzxzxz trafia.

> No widzisz. Zegar po mojej prababci po 100 latach nadal działa.
> Porządny, mechaniczny... A do pracowni już kupuję trzeci z tych
> badziewnych chińskich i wciąż albo po tygodniu baterie wykańcza albo źle
> chodzi.

To czemu nie kupisz przyzwoitego zegara tylko kupujesz chiński badziew?

> I nie, nie przekonuje mnie ,,takie czasy'', bo z jakiej racji ja mam
> służyć za pożywkę dla kapitalistów, którzy na mnie majątek trzaskają?

Bo dajesz sobie wciskać syf. Twoja wina.

Drukarka canona bjc-2000, 2100 i kolejna 2100 przeżyły w sumie pół roku.
Padały na potęge i zawsze wtedy jak były naprawde potrzebne. Kupiłem
epsona R1900. Jest...niezawodna. Co prawda kosztuje 15x tyle co każda z
tamtych, ale działa.

--
Pozdrawiam
dziobu