Re: tryb zgodności w windows 7

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 11:54:41 MET

Dnia Tue, 24 Nov 2009 12:12:12 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Mniej wirtualnie, pełną wirtualizację dla XP Mode.
> http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

W Xp mode aplikacja otowiera się "normalnie" jedynie środowisko ma
wirtualne/zgodne z XP, czy jest np w oknie wirtualnej maszyny=jak okno DOS?
(czyli czy dla użytkownika ten tryb XP jest "przezroczysty" i wymaga
jedynmie zadeklarowanie, że dana aplikacja ma sie uruchamiać w trybie XP ?

> A gra w stare czy nowe gry? Jak gra ma 10 lat to mogą być problemy na Win7.
W większość typowych dla 10- latka :) Ja się na grach nie znam :)