Re: ikona miksera w trayu znika po restarcie pod xp

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 23:17:42 MET

> Przeglądnij też w msconfig.exe, czy nie uruchamia się coś,
> co mogłoby wyłączać ikonkę. Niekoniecznie musi być to coś
> związanego z dźwiękiem.

przeczyściłem system nie ma nic a logi z hijacka i msconfiga są puste.
Prawdopodobnie było to spowodowane przez AVG 9.0 które musiałem pogonić
(wersja pełna z firewallem który totalnie zablokował neta po ostatnim
update). To jeden z ostatnich objawów jaki pozostał ale teraz komputer już
działa poprawnie po zmianie wpisu
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Applets\SysTray\ Services:
0x0000001E (było 1F cokolwiek to oznacza).
Wcześniej nie szło zainstalować żadnych urządzeń, nie działał też net, coś
zdjęło uprawnienia w rejestrze do zmiany kluczy Enum przez system. Efektem
była niemożność dodania nowych urządzeń i żółte wykrzykniki w menadżerze. Po
przeczesaniu rejestru i dodaniu uprawnień dla użytkowników i systemu praca
wraca do normy. Przydałoby się co prawda narzędzie do resetowania uprawnień
do kluczy w sposób automatyczny do stanu fabrycznego.