Re: ikona miksera w trayu znika po restarcie pod xp

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 07:33:57 MET

In news:hehm0m$cf7$1@inews.gazeta.pl,
*Doxent* <doxent@gazeta.pl> typed:

> przeczyściłem system nie ma nic a logi z hijacka i msconfiga są puste.
> Prawdopodobnie było to spowodowane przez AVG 9.0 które musiałem pogonić
> (wersja pełna z firewallem który totalnie zablokował neta po ostatnim
> update). To jeden z ostatnich objawów jaki pozostał ale teraz komputer już
> działa poprawnie po zmianie wpisu
> HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Applets\SysTray\ Services:
> 0x0000001E (było 1F cokolwiek to oznacza).
> Wcześniej nie szło zainstalować żadnych urządzeń, nie działał też net, coś
> [...]

Wynika z tego, że ktoś/coś Ci blokuje skoro są takie restrykcje.
Pewnie jakiś 'gryzoń" siedzi i robi czarną robotę,
oraz zobacz co go uruchamia, pomoże Ci w tym Filemon, Regmon.
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/systeminformationutilities.mspx
Dodatkowo pobierz Process Explorer, a bedziesz juz w niebie :-).
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/default.mspx
Zaglądnij też do podglądu zdarzeń.