Re: lepiej Partition Managerem, czy BootIt ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 02:41:01 MET

JoteR in news:heeuhm$7n7$1@inews.gazeta.pl
[.......]
> w życiu by mi nie przyszło do
> głowy zakładanie na dysku partycji rozszerzonej i dysków, za
> przeproszeniem, logicznych.

przychodzi do glowy tym, ktorzy MUSZA miec >4 osobne "kontenery". Nie ma co
dyskutowac o tym. Musza miec, to robia rozszerzoną.
Ale oczywiscie, że to ostatecznosc i malo bezpieczne.

> Autorstwa flejtuchów, używających tego znakomitego narzędzia bez
> przestrzegania podstawowych zasad higieny.

gwarantuje: mialbys pewnie dobrych partnerow do rozmowy rzeczowej w postacji
nie tyle flejtuchow, ile wiedzacych co robia. Sa w liczbie > 1 :)
(o problemach z PMagic czytalem kiedys zdaje sie na tej grupie,cos kole
MKaweckiego zdaje sie... A wiecej doczytalem w sieci i byly to
potwierdzenia, ale sprawa srednio mnie dalej interesowala, przeto
_konkretow_ nie przytocze. Ale bez watpienia - są.
PManager jest wysoce analogiczny i z tego co wiem - nie ma zlych opinii.
Wiec jesli juz - to ryzykowac z PManagerem (wolę)
Ale kruszyc kopii w sprawie nie bedę.