Re: lepiej Partition Managerem, czy BootIt ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 22:24:03 MET

"1634Racine" napisał:

> 1.
> jaki rodzaj operacji?

Żadna z tych, o które pytasz - po prostu w życiu by mi nie przyszło do głowy
zakładanie na dysku partycji rozszerzonej i dysków, za przeproszeniem,
logicznych.

> 2.
> wykonal to na poziomie windowsów,

Wolne żarty - zaprzątać biedną Windę, która i tak z trudem walczy o
przeżycie obsługą operacji niskopoziomowych? Zresztą, na tym netbooku
Windows dopiero miał być, a z uwagi na brak napędu CD postanowiłem
przetestować własną metodę.

> zadałeś/zakolejkowałeś zadania,

Nie, nigdy tego nie robię.

> PMagic ma w sieci troche opisow awarii i daleko idących po nich klopotow.

Autorstwa flejtuchów, używających tego znakomitego narzędzia bez
przestrzegania podstawowych zasad higieny.

JoteR