Re: lepiej Partition Managerem, czy BootIt ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 06:16:32 MET

Dnia Tue, 24 Nov 2009 02:52:48 +0100, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:1qvp5mpq9kc4q.dlg@kwinto.prv
> [...........]
>
> ale gdy juz zrobi to Ktos inny - to BootItem z cd-bootujacej pozmieniac
> rozmiary partycji podstawowych? Raczej.

Jasne.

> PManager 9.0 ekspress... PManager 6.0.... [ktorys to pewnie wykonuje...; nie
> sprawdzalem]

Express na pewno nie. To jest dość zaawansowana operacja i na pewno nie
dodali jej do wersji darmowych. Ja taką funkcję widzę dopiero w opisach
Hard Disk Manager 2009 Professional tudzież Paragon Partition Manager
7.0.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/