Re: lepiej Partition Managerem, czy BootIt ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 08:29:21 MET

"1634Racine" napisał:

> przychodzi do glowy tym, ktorzy MUSZA miec >4 osobne "kontenery".

U mnie to się nazywało: karta SCSI i stosowna liczba dysków.
Uzasadnienie dla logicznych "kontenerów" ciężko mi wykoncypować. No ale są
rzeczy na niebie i ziemi, o których się fizjologom nie śniło. A ci, którym
jednak się to przyśniło, prędzej czy później się budzą i pytają: czym
przekonwertować owe Bardzo Potrzebne Kontenery na Jeszcze Bardziej Potrzebne
Partycje? Oczywiście razem ze znajdującymi się na nich Niesłychanie Cennymi
Danymi, bo wicie-rozumicie - na backup już mi "kontenerów" nie starczyło...
Patrz archiwum.

> gwarantuje: mialbys pewnie dobrych partnerow do rozmowy rzeczowej w
> postacji nie tyle flejtuchow, ile wiedzacych co robia.

Tak, flejtuchów, bawiących się PM:
a) pod Windą
b) bez UPS-a
c) bez backupu
d) nie dość, że piracką to w dodatku archaiczną wersją
To tak, jakby chędożyć tirówki bez gumki i potem labidzić, że załapało się
syfa.

> Sa w liczbie > 1 :) (o problemach z PMagic czytalem kiedys zdaje sie
> na tej grupie,cos kole MKaweckiego zdaje sie...

Bo Michał wielokrotnie miał okazję leczyć syfa, przywleczonego przez owych
flejtuchów, stąd jego zrozumiała skądinąd niechęć.

JoteR