Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 21 Nov 2009 - 12:53:11 MET

dziobu pisze:
> Trzymanie sie staroci nikomu nie służy, nikomu nic nie daje a do tego
> wychodzi drożej. Gdzie tu sens zostawania przy starym?

Wychodzi taniej, wiele daje i służy księgowym. Więc się nie dziwię, że
nie chcą zmian.

> To kwestia przystosowania programów (nie zawsze sie da), ale programy
> DOSowe grzebią w pamięci czy wywołują przerwania DOSowe których system
> nie toleruje. Zauważ ile sypie sie gier ze względu na dzwięk - i to jest
> własnie to. Podobnie z obsługą portów szeregowych/rówloległych.

Skoro działają w XP...

> To nie jest blokada tylko odcięcie sie od obsługi staroci.

No a to bywa czasami przykre... Choćby te gierki cudowne z lat młodości
:D o których w wątku obok sobie gadamy.

> Od pewnego poziomu rozwoju nie opłaca sie wspierać starych rozwiązań.

Oczywiście. Ale poziom wsparcia z XP wystarcza. Temu się dziwię, że
zablokowano możliwość, skoro mogła na poziomie z XP pozostać.

> Bo DOSBox to emulator DOSa a Far to zwykła Windowsowa, 32-bitowa aplikacja.

No wiem. Dlatego po raz kolejny się dziwię, że konsolowe windziane
aplikacje też nie chcą iść na fullscreen.

> DOSBox sam rysuje konsole. W trybie graficznym. Jak putty. Jak większośc
> (o ile nie wszystkie) dystrybucje linuxa.

Mówisz o konsolach graficznych, ale w linuksach można również bez Xów
pracować na konsolach tekstowych, w normalnym trybie tekstowym.

> Konsola Windowsa też jest w
> trybie graficznym ;p

No wiem. Ale do XP miała również opcję fullscreen, gdy przełączała się
na tekstową.

--
Przemysław Adam Śmiejek