Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_spamming.please.op.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 09:05:40 MET

Użytkownik "dziobu" <xxxxxx@xxxx.xx> napisał w wiadomości
news:he75go$2iq$1@news.onet.pl...

> Trzymanie sie staroci nikomu nie służy, nikomu nic nie daje a do tego
> wychodzi drożej. Gdzie tu sens zostawania przy starym?

Na przykład dlatego, że masz program księgowy z ogromną bazą, której
przeniesienie na nowoczesne oprogramowanie jest kosztowne. Jeszcze kiedy
kończyłem studia, nasz dziekanat używał jakiegoś programu do ewidencji
studentów, działającego w trybie tekstowym. Przejście na nowe oprogramowanie
wcale nie jest takie tanie, bo oprócz kosztów licencji dochodzą koszta
konwersji bazy, szkolenia, straty związane z czasem przejściowym, gdy
użytkownicy przyzwyczajają się do nowego środowiska i tak dalej.

> To kwestia przystosowania programów (nie zawsze sie da), ale programy
> DOSowe grzebią w pamięci czy wywołują przerwania DOSowe których system nie
> toleruje. Zauważ ile sypie sie gier ze względu na dzwięk - i to jest
> własnie to. Podobnie z obsługą portów szeregowych/rówloległych.

Cóż, to prawda. Ale tu Microsoft mógł po prostu wprowadzić emulację trybu
dosowego w taki sam sposób w jaki zrobił emulację trybu XP w Win7.

> DOSBox sam rysuje konsole. W trybie graficznym. Jak putty. Jak większośc
> (o ile nie wszystkie) dystrybucje linuxa. Konsola Windowsa też jest w
> trybie graficznym ;p

Co więc stoi na przeszkodzie, żeby Windows zasymulował ją tak samo, jak
DosBox czy Linux?

Poza tym odpal sobie cmd i spróbuj go ustawić na pełnym ekranie (nie
fullscreen, tylko tak, żeby zajął pełny ekran).

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!