Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Sat 21 Nov 2009 - 13:28:49 MET

Day Fri, 20 Nov 2009 21:43:43 +0100, Radosław Sokół wrote:

> Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> czcionki graficznej. Nawet tekstowy u podstaw Linux nie używa
> już trybu tekstowego (choć *na pececie* *jeszcze* to potrafi,
> jak ktoś się uprze), tylko emuluje go w trybie graficznym.

Ale trollujesz.
Kiedys fajnie sie Twoje posty czytalo, bylo duzo merytoryki, gadales z
sensem.. a ostanio czuje sie jakbym kolejnego Expierda czytywal.

Powiedz mojemu routerowi ze emuluje tekst w trybie graficznym :)
Chyba nie musze Ci mowic, ze Linux to nie X window. A to ze ktos z Xsow
korzysta jest jedynie jego wyborem.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą