Re: NERO InCD

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 22:07:09 MET

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:4b05b1f0$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Krzysztof K." <kowalik_k@op.pl> napisał w wiadomości
>
> A dlaczego nie? Na CD-R osobiście bawiłem się zapisem pakietowym (chociaż
> przyznaję, nie Nero, tylko Adaptec), płytkę normalnie się formatuje, jak
> czystą CD-RW, nawet zostaje ok. 50 MB więcej miejsca po tym, różnice są
> takie, że jak plik wszedł, to zniszczyć go można tylko nadpisując inną
> kopią, lub plikiem o zerowej długości, czyli, jak mamy złą wersję pliku
> 100 MB i zapiszemy ją wersją 1 kB, to poprzednie 100MB poszło się kochać.
> Nie bawiłem się w to z płytami DVD-+R, ale nie widzę powodu, aby miało się
> [...]

OK dzięki. To nie dla mnie. Od dłuższego czasu próbuje nauczyć pewna osobę
nagrywać płyt - bezskutecznie. Nigdy nie korzystałem z InCd więc pewnie
wogóle nie o to zapytałem. Chodzi mi o jakiś prosty sposób nagrywania płyta
cd-r i DVD+-R. Coś ale przeciągnij i upuść (myślałem że incd do tego służy).
Chodzi o to czy jest jakiś soft któryby nagrywał (dogrywał jeżeli ostatnia
sesja nie zamyka płyty) w sposób przeciągnij pliki na napęd DVD-RW i
poczekaj a on nagra.