Re: NERO InCD

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 22:47:50 MET

On Thu, 19 Nov 2009 22:07:09 +0100, "Krzysztof K." <kowalik_k@op.pl>
wrote:

>OK dzięki. To nie dla mnie. Od dłuższego czasu próbuje nauczyć pewna osobę
>nagrywać płyt - bezskutecznie. Nigdy nie korzystałem z InCd więc pewnie
>wogóle nie o to zapytałem. Chodzi mi o jakiś prosty sposób nagrywania płyta
>cd-r i DVD+-R. Coś ale przeciągnij i upuść (myślałem że incd do tego służy).
>Chodzi o to czy jest jakiś soft któryby nagrywał (dogrywał jeżeli ostatnia
>sesja nie zamyka płyty) w sposób przeciągnij pliki na napęd DVD-RW i
>poczekaj a on nagra.

jest taki programi, ktory sie nazywa bodaj click CD/DVD. prostszy juz
byc nie moze. siedzi w trayu, jak sie na niego kliknie wyskakuje male
okno z trzema wielkimi guzikami: audio CD/DVD, video CD/DVD, data
CD/DVD. co trzeba tylko zrobic, to przeciagnac na odpowiedni guzik to
co sie chce nagrac. potem kliknac na ten guzik. swego czasu byl
instalowany w XP na sony vaio. <rs>