Re: NERO InCD

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 22:00:32 MET

Użytkownik "Krzysztof K." <kowalik_k@op.pl> napisał w wiadomości
news:he47np$qks$1@news.onet.pl...
> Czy program Nero InCD obsługuje płyty CD-R i DVD+-R ?.

A dlaczego nie? Na CD-R osobiście bawiłem się zapisem pakietowym
(chociaż przyznaję, nie Nero, tylko Adaptec), płytkę normalnie się
formatuje, jak czystą CD-RW, nawet zostaje ok. 50 MB więcej miejsca po
tym, różnice są takie, że jak plik wszedł, to zniszczyć go można tylko
nadpisując inną kopią, lub plikiem o zerowej długości, czyli, jak mamy
złą wersję pliku 100 MB i zapiszemy ją wersją 1 kB, to poprzednie 100MB
poszło się kochać.
Nie bawiłem się w to z płytami DVD-+R, ale nie widzę powodu, aby miało
się nie dać. Myślę, że Nero jest zbyt poważną firmą, aby to zlekceważyć.
Pliki można dobijać jeden co włożenie płyty aż do wyczerpania
pojemności, trzeba tylko uważać, aby jej nie zarysować, nie muszę chyba
mówić, dlaczego? :)

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,