Re: polski program

Autor: Piotr Dałek <bmw_at_the.butterfly.org.invalid>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 19:10:22 MET

Przychodzi PureNick i poprzez 217.17.40.122 śle wiadomość
<mn.9b027d9bafcf9111.84011@zax.pl>:

> kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie rs
> raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Wypróbuj jeszcze MesNews, z którego aktualnie piszę,
> "trochę" większy niż HCM, ale ma jedną ogromną zaletę:
> można w nim ustawić, żeby odnośniki html otwierał w innej
> przeglądarce niż domyślna - i można to normalnie wyklikać,

W HCMie teraz też :>

> Poza tym Mesnews jest właściwie "portable", bo można skopiować
> katalog programu na inny komputer i działa z wszystkimi ustawieniami,
> wystarczy w pliku .ini zmienić odpowiedni wpis określający miejsce
> tworzenia profilu.

HCM także. Jeśli się zrobiło instalację, to wystarczy przenieść do katalogu
programu katalogi "users" i "usr_temp", które są w "%appdata%\Hellcore
Mailer" (albo "%appdata%\Roaming\Hellcore Mailer" pod Vistą)

Pozdrawiam,

--
.oooO  /~) (~\  Oooo. Programowanie  to | Piotr Dałek - betoniarka5.wp@pl
(   ) / (   ) \ (   ) najprzyjemniejsza | jid: branch.prediction.jabber@org