Re: polski program

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 12:50:37 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie rs
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> dzieki. to sie nawet dobrze sklada, bo poszukiwlame czegos malego
> nowego do czytania grup dyskusyjnych. dialog jakis taki za duzy dla
> mnie. dzieki. <rs>

Wypróbuj jeszcze MesNews, z którego aktualnie piszę,
"trochę" większy niż HCM, ale ma jedną ogromną zaletę:
można w nim ustawić, żeby odnośniki html otwierał w innej
przeglądarce niż domyślna - i można to normalnie wyklikać,
a nie gimastykować się tak jak w Sylpheed, co zresztę i tak
po wielu próbach mi nie wyszło :( ...A może ktoś podpowie?
Mnie się ta opcja bardzo przydaje, bo Żonka korzysta
z Firefoksa, a ja z K-Meleona.
Poza tym Mesnews jest właściwie "portable", bo można skopiować
katalog programu na inny komputer i działa z wszystkimi ustawieniami,
wystarczy w pliku .ini zmienić odpowiedni wpis określający miejsce
tworzenia profilu.

Pozdrawiam

--
http://zax.pl/~ibozaur/