Re: polski program

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 19:57:53 MET

On Thu, 19 Nov 2009 19:10:22 +0100, Piotr Dałek
<bmw@the.butterfly.org.invalid> wrote:

>HCM także. Jeśli się zrobiło instalację, to wystarczy przenieść do katalogu
>programu katalogi "users" i "usr_temp", które są w "%appdata%\Hellcore
>Mailer" (albo "%appdata%\Roaming\Hellcore Mailer" pod Vistą)
>Pozdrawiam,

ooooo o tym wlasnie mowie. sa programy, ktore mozna slicznie
skonfigurowac wlasnie w taki sposob, ale mi chodzi wlasnie to taki
design, w ktorym uzytkownik ma latwy i klarowny dostep do wszystkich
(lub prawie wszystkich) opcji konfiguracyjnych z poziomu programu.
<rs>