[Windows7/XP] Problemy z drukarkÄ…

Autor: Expedyt <expedyt_at_____n**ospam__.op.pl>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 09:55:04 MET

Witam,
sytuacja jest taka: mam kompa A (Win2003 32-bit, PL) z podpiętą
drukarką, który działa jako serwer wydruku, oraz kompa B (laptop,
Windows 7 PL-32bit), na którym mam zainstalowaną tą drukarkę.
Wszystko 'bangla' jak należy do mometu, kiedy nie wejdę z Windows2003 w
stan wstrzymania i nie wybudzę go. Wówczas nie tylko, że nie jestem w
stanie nic wydrukować, ale nie mogę połączyć się z drukarką, pomimo, że
mam dostęp do folderów na komputerze A. Identyczne problemy były, kiedy
na komputerze B miałem jeszcze Windows XP.
Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić?
Exp