Re: Exchange 2007 w SBS 2008 Premim

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 10:57:55 MET

Użytkownik "Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:5dfe5b9a-82ef-475d-84db-d572981f98c4@v30g2000yqm.googlegroups.com...
Witam!
Czy zanim zacznę zadawać głupie pytania możecie mi profilaktycznie
polecić jakąś literaturę przyjazną czytającemu, a szeroko i zrozumiale
opisującą SBS 2008 + dodatkowo coś dla Exchange 2007. Wiem, że jest na
półkach w Empiku ale chciałem ze 2h zaoszczędzić ;-)

Exchange 2007 nie doczekało się w PL wielu opracowań, chyba poza Helionową
Encyklopedią która jest taka sobie (pozatym dotyczy raczej większych niż
SBSowa instalacji). Poszukaj w technecie, tam będziesz miał za darmo
materiały o porównywalnej jakości. Na SBS się nie znam. Aha, jeszcze
wracając do Exchange, w zeszłym tygodniu była premiera E2010, więc może
warto będzie ci usiąść już nad tą wersją?