skrypty logowania/wylogowania przez GPO

Autor: Krzysztof W. <cysio123_at_interia.pl>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 09:09:23 MET

Witam serdecznie szanownych grupowiczów.

Serwer SBS2003R2, stacje Vista Business.
Napisałem sobie skrypcik, który robi kopię plików lokalnych z 15
komputerów na dysk sieciowy. W zasadach grup jest on ustawiony jako
skrypt wylogowywania. Zauważyłem, że nie zawsze się odpala, czasem
najzwyczajniej w świecie się "zwiesza" (tak na ok. 15 minut, jakby na
coś czekał), i nie odpala się w momencie zamykania systemu (gdzie
przecież też następuje wylogowywanie). Skrypt wygląda tak:

xcopy e:\*.* U:\ /S /R /c /I /Y

Inny skrypt, ustawiony jako logowania, ma za zadanie podmontować dysk u:

net use u: /delete
net use u: \\10.0.0.1\uczniowie

i ten czasami "gubi" dysk, zamiast go montować - szczególnie jak było
wcześniej logowanie na lokalnego admina, gdzie dysk u: nie jest zmapowany.

oba skrypty działają na kontach należących do dwóch rożnych grup. Może
tu tkwi problem? Zasób podmontowany z uprawnieniami zapisu na wszyscy,
więc niby jest OK.

Są jakieś logi, które mogę sprawdzić, co mu nie pasuje?

--
Pozdrawiam, Krzysztof