Dziwne zachowanie fontu w Corelu 9

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 14:06:50 MET

Witam wszystkich
Na razie na grupie pl.comp.dtp nie widać odpowiedzi,
więc może tutaj ktoś się wcześniej wypowie ;)

Mam ciekawą sprawę z fontem Humanist 777 BT (Bitstream).
Otóż na dwóch komputerach u mnie w pracy jest wszystko OK,
tylko na jednym (moim) font ma nieaktywne atrybuty Bold, Italic,
polskie znaki się sypią, a na liście czcionek w Corelu 9
przy nazwie czcionki widać znaczek: [*]
Tutaj podgląd: http://zax.pl/~ibozaur/temp/Humanist777.jpg

Ciekawe jest to, że jak zapiszę plik z tą czcionką, to na pozostałych
komputerach otwiera się poprawnie i wszystkie cechy fontu działają,
a ogonki są jak Bozia przykazała.
Kopiowanie do notatnika też przenosi polskie znaki

Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem. Aha, dzieje się tak
niezależnie od sposobu instalacji czcionki w systemie:
zarówno przez corelowski Font Navigator, jak przez aplet systemowy.

System Win XP Professional SP2

Z góry dzięki ;)

--
http://zax.pl/~ibozaur/