Re: IE - jaką komendą naprawic ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 02:37:41 MET

sTav in news:hdi5m3$51q$1@atlantis.news.neostrada.pl
> IMO: IE6 SP* chyba w ogóle nie używa "natywnie" plików *.mui, - tak więc
> wszystkie pliki .mui raczej są pozostałościami po instalacjach IE7 i IE8
> i/lub późniejszych rozszerzeń bazujących na IE Deinstalatory IE7-8 ich
> nie usuwają.
> Ponowna instalacja IE6 (i patchy) nie likwiduje w/w powiązań. Trzeba
> wyrżnać ręcznie te pliki z dysku i rejestru.
> Nie przypominam sobie kłopotów z deinstalacja IE7 i IE8 i reinstalacja
> IE6, ale pamiętam że ręcznie usuwałem .mui z rejestru i dysku.
> Sprawdź czy masz na dysku jakies *.mui, - mogą byc powodem problemu.

owszem, sa *.mui [na koncu posta; jednak pozostawilem].
Sprawdzajac po dacie utworzenia w systemie i np. tutaj szukajac ich
znaczenia:
http://www.fileproperties.com/index.aspx
nie jestem na 100% przekonany, ze pochodza z ie7/8, a juz w ogole nie moge
zweryfikowac ich pochodzenia z "późniejszych rozszerzeń bazujących na IE".
Tylko kilka mialo we wlasciwosciach "longhorn" - te z duza pewnoscia
wyrzucilem.
A proste out dla pozostalych to jakos zbyt prosto by na wlasne zyczenie
rozwalic system :)

cscript.mui
jscript.mui
msscript.mui