w2k3 cache hdd

Autor: maximus <lot.skasuj_to_at_algrim.skasuj_to.pl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 14:25:58 MET

Mam dużo pamięci operacyjnej i chciałbym część przenzaczyć na cache I/O HDD.
Kiedyś na innym komputerze z w2k3 miałem taką możliwość we właściwościach i
super to działało.
System zapisywał sobie informację w buforze a potem w wolnym czasie hurtem
zapisywał ;)
Jak właczyć buforowanie dysku o wielkości np 400MB?

W zasadach mam na szaro zaznaczone wszystkie te opcje i nie moge nic zmienić
a bardzo by mi zależało na uruchomieniu tej opcji.
Czy ktoś potrafi coś podpowiedzieć ?
Zależy mi tylko na cache do zapisu i odczytu na HDD.