Re: Dziwne zachowanie fontu w Corelu 9

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 17:54:20 MET

In news:mn.6b4e7d9bd1c6c659.84011@zax.pl,
*PureNick* <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> typed:
> Witam wszystkich
> Na razie na grupie pl.comp.dtp nie widać odpowiedzi,
> więc może tutaj ktoś się wcześniej wypowie ;)
>
> Mam ciekawą sprawę z fontem Humanist 777 BT (Bitstream).
> Otóż na dwóch komputerach u mnie w pracy jest wszystko OK,
> tylko na jednym (moim) font ma nieaktywne atrybuty Bold, Italic,
> polskie znaki się sypią, a na liście czcionek w Corelu 9
> przy nazwie czcionki widać znaczek: [*]
> Tutaj podgląd: http://zax.pl/~ibozaur/temp/Humanist777.jpg
>
> Ciekawe jest to, że jak zapiszę plik z tą czcionką, to na pozostałych
> [...]

Spróbuj teraz dopisac tego typu linijki dla czcionek, które sprawiaja
problemy.
Dokonaj zmian w Rejestrze.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\FontSubstitutes
Arial CE,238=Arial,238
Arial CE,0=Arial,238
Book Antiqua,0=Book Antiqua,238
Verdana,0=Verdana,238
Tahoma,0=Tahoma,238
itd..
lub Modyfikator [FontSubstitutes] 1.0.1.5, ktory wykona robote za Ciebie.
http://www.idg.pl/ftp/pc_358/Modyfikator..FontSubstitutes..1.0.1.5.html

Lub kliknij/oworz plik czcionka np. 44 pl.ttf, zrzuc ja na pasek zadan
(minimalizowanie), uruchom Corela i bedzie juz wodoczna.